مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 19:452021-12-08سياسي

«همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نقش همسران طلبه و روحانی را در جامعه مهم برشمرد و گفت: «همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در نشست هم اندیشی با محوریت توانمندسازی بانوان در محیط پیرامون اظهار کرد: خوشا به حال آنانکه در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند همسران روحانیون که زندگی شان را وقف خدمت، کمک رسانی و هدایت مردم کردند.

وی تصریح کرد: سال های سال است در اکثر میادین، مجالس و همایش ها شما طلبه ها و همسران معزز روحانی حضور ندارید ولی همه جا حضور شما احساس می شود دیده نمی شوید اما سایه شما در همه جا هست.

  * خوش به حال آنهایی که معنویت را درک می کنند و حاج قاسم وار زندگی می کنند مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: یقینا تاثیر شما همسران روحانیت در جامعه بسیار بیشتر از همسران محترم شماست این حرف امام راحل و حرف مقام معظم رهبری است یقینا تاثیر شما بانوان در جامعه از مردانتان بیشتر است.

گرزین خاطرنشان کرد: روح فداکارانه شما بانوان که در راه پروردگار متعال و در راه انقلاب اسلامی از خودتان به نمایش گذاشتید و می گذارید قابل ستایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند

«همسران روحانیون» در زمین گمنام و در آسمان مشهور هستند