مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-08اجتماعي

موردی از ابتلا به کرونا در زندانهای آذربایجان غربی مشاهده نشده است


مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: هیچ مورد همه گیری کرونا ویروس در زندان های استان مشاهده نشده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل زندان های آذربایجان غربی گفت: هیچ مورد همه گیری کرونا ویروس در زندان های استان مشاهده نشده است.

مجتبی محمدی امروز 17 آذرماه در مراسم معرفی رییس جدید زندان ماکو با بیان اینکه آذربایجان غربی با 15 مرکز دومین استان بعد از فارس از لحاظ داشتن ندامتگاه است، گفت : با تدابیر انجام شده و اینجاد بندهای قرنطینه در دوران شیوع کرونا خوشبختانه هیچ مورد همه گیری در زندان های استان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به لزوم جذب اعتبارات شورای اجتماعی کشور بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف گفت: کم توجهی بخش های مختلف به آسیب های اجتماعی باعث شده تا تعدادی از شهروندان میهمانان اجباری ما در ندامتگاه ها باشند.

محمدی به کاهش جمعیت کیفری استان نیز اشاره و افزود: با مساعدت قضات دادگستری و دادسراها در استفاده از مجازات جایگزین حبس ، جمعیت کیفری در استان کاهش یافته و در بحث استفاده از پابند الکترونیک رتبه دوم را در بین استان های کشور کسب کرده ایم.

علی محمدی ایروانلو فرماندار ماکو نیز در این مراسم با تاکید براینکه امید است با تدبیر و دوراندیشی مسئولین امر شاهد روزی باشیم که آمار زندانیان در کشور به حداقل بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از ابتلا به کرونا در زندانهای آذربایجان غربی مشاهده نشده است

موردی از ابتلا به کرونا در زندانهای آذربایجان غربی مشاهده نشده است