مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-08سياسي

خودکفایی در ساخت تجهیزات نیروی دریایی


به گفته فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در ساخت تجهیزات نیروی دریایی به خودکفایی رسیده ایم و جزو معدود کشورهایی هستیم که این صنعت را در اختیار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده عصر امروز با حضور در جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با قدر دانی از دعوت شورا به مناسبت هفته نیروی دریایی اظهار کرد: از اقدام منتخبین مردم فهیم رشت در شورای ششم تشکر می کنم.

  وی با بیان اینکه در خطبه های پیش از نمازجمعه مطالبی را بیان کردم، افزود: قدرت های مستکبر دنیا در شرق و غرب در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بر علیه ایران اسلامی هجمه های فراوانی تحمیل کردند و تصور واهی اشغال ایران را در سر می پرواندند اما 67 روز پس از شروع جنگ تحمیلی در دریا اتفاقی افتاد که تمامی نیروی دریایی عراق توسط نیروی شجاع دریایی و هوایی ایران اسلامی متلاشی شد و ناوچه پیکان در آن عملیات یک حماسه بزرگ آفرید.

  فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با اشاره به اینکه رفع مزاحمت های دریایی توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از اقدامات بود، بیان کرد: نیروی دریایی پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز با برنامه های راهبردی به تربیت و آموزش نیروهای متعهد و متناسب با تهدیدات اقدام کرد و امروزه نیروی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در ساخت تجهیزات نیروی دریایی

خودکفایی در ساخت تجهیزات نیروی دریایی