مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-08سياسي

«بازیافت» اولویت اول ساماندهی پسماند است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه در بخش ساماندهی پسماند اولویت اول بازیافت است، گفت: دفن زباله راه حل آسانی است ولی راه حل اساسی نیست که باید فکر اساسی کرد.

- ایسنا/گیلان رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه در بخش ساماندهی پسماند اولویت اول بازیافت است، گفت: دفن زباله راه حل آسانی است ولی راه حل اساسی نیست که باید فکر اساسی کرد.

محمدصالح جوکار امروز در جلسه اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با استاندار گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به آثار بازدید میدانی اعضای کمیسیون مجلس و حضورشان در استان ها، اظهار کرد: برای توسعه استان ها سند آمایش تصویب شده که استان های ما این نقشه راه را به درستی اجرا نمی کنند و بیشترین تلاش برای همین موضوع است در این راستا چند طرح در دستور کار کمیسیون داریم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس افزود: طرح قانون مدیریت جامع شهری طراحی در راستای حل مشکلات است و نباید مدیریت طراحی کنیم، در حال حاضر فضای شهری ما مدیریت متعدد دارد در حالیکه برای حل مشکلات و معضلات شهری نیازمند مدیریت یکپارچه هستیم تا همه دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازیافت» اولویت اول ساماندهی پسماند است

«بازیافت» اولویت اول ساماندهی پسماند است