مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-08سياسي

پیام امیرعبداللهیان به همتای هندی و ابراز همدردی خطیب زاده با دولت و مردم هند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در پیامی خطاب به سوبرامانیام جایشانکار همتای هندی خود، - در پی سانحه سقوط هلیکوپتر و درگذشت رییس ستاد دفاعی هند و چند تن دیگر، امیرعبداللهیان به همتای هندی پیام داد و خطیب زاده نیز با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در پیامی خطاب به سوبرامانیام جایشانکار همتای هندی خود، درگذشت ژنرال بیپین راوات رییس ستاد دفاعی جمهوری هند را در پی سانحه سقوط هلیکوپتر در این کشور را از طرف خود، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این پیام ضمن ابراز تاثر و تالم از حادثه رخ داده، این رویداد را ضایعه ای بزرگ برای جامعه نظامی هند خواند.

علاوه بر این، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز عصر امروز (چهارشنبه) در پی سقوط یک فروند هلیکوپتر در هند که منجر به جان باختن ژنرال بیپین راوات رییس ستاد دفاعی جمهوری هند، همسر وی و 11 نفر دیگر از سرنشینان آن شد، ضمن اعلام مراتب تاسف و تاثر عمیق جمهوری اسلامی ایران و ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان، وقوع این سانحه را به دولت و ملت هند تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امیرعبداللهیان به همتای هندی و ابراز همدردی خطیب زاده با دولت و مردم هند

پیام امیرعبداللهیان به همتای هندی و ابراز همدردی خطیب زاده با دولت و مردم هند