مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-08سياسي

جهادگران در میدان جهش مسکن محرومان


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از ورود جهادگران با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با وزارت راه و شهرسازی در طرح ملی جهش مسکن برای احداث 130 هزار واحد مسکونی محرومان در روستاها و حاشیه شهرها خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد زهرایی ریئس سازمان های جهادگر رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به این که به طور حتم باید خانواده های جهادگران را افزایش دهیم خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد بسیار خوب دولت برای محرومیت زدایی باید به طور حتم همه مردم به ویژه جهادگران به همراهی دولت بیایند که خواسته رییس جمهوری نیز برای مقابله با جنگ محرومیت استفاده از  42 هزار گروه جهادی کشور است.

زهرایی خواستار تحرک و پویایی بیشتر جهادگران برای کمک به دولت در خراسان جنوبی که زیر خط توسعه و آبادانی قرار دارد شد و برای این که استان بر روی ریل توسعه قرار گیرد به طورحتم باید از ظرفیت مردمی جهادگران دراین زمینه استفاده شود.

به گفته وی نباید منتظر یک دکتر ارنست بود که خراسان جنوبی را از این وضعیت خارج کند بلکه همه باید دست به دست هم داده و زمینه توسعه و آبادانی آن را فراهم کنیم.

وی با اشاره در راس بودن خراسان جنوبی به عنوان استان ولایت مدار و کمک کننده به عتبات عالیات در عین کمتر توسعه یافتگی تصریح کرد: باید کمر همت را بست تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران در میدان جهش مسکن محرومان

جهادگران در میدان جهش مسکن محرومان