مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-08سياسي

داوطلبان هلال احمر جان و مال خود را در خدمت مردم قرار داده اند


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه فعالیت های خیرخواهانه داوطلبان هلال احمر یک باقیات الصالحات است، گفت: این گروه جان و مال خود را در خدمت مردم قرار داده اند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر چهار شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی داوطلب جمعیت هلال احمر، با اشاره به اهمیت فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه، اظهار کرد: کمک به نوع بشر و انسانیت توفیق ذی قیمتی است که نصیب شما شده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: داوطلبان و خیرانی که برای مردم و جامعه از بخشی از سرمایه مالی و جانی خود گذشته و آن را هدیه می کنند، حسنه جاریه ای برای قیامت خود برقرار می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه این خیرخواهی ناشی از فطرت پاک آدمی است، اضافه کرد: انسان ذاتاً نوع دوست است؛ زیرا همه با هم برادر و خواهر هستیم و کسی را بر دیگری برتری نیست، درنتیجه به صورت فطری نوع دوستی در ذات آدمی است و همه انبیا هم برای احیای این فطرت آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه هرچقدر نوع دوستی بیشتر باشد به همان میزان انسانیت گسترش می یابد، افزود: در مقابل هرچقدر انسان ها از دین و خدا و انسانیت فاصله بگیرند نوع دوستی نیز کمتر می شود؛ به همین دلیل می بینیم فاسدترین و خون خوارترین افراد معمولاً بی دین ترین افراد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان هلال احمر جان و مال خود را در خدمت مردم قرار داده اند

داوطلبان هلال احمر جان و مال خود را در خدمت مردم قرار داده اند