مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-08سياسي

یادواره شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد/رونمایی از دست نوشته حاج قاسم سلیمانی


یکی از فرماندهان جبهه مقاومت در چهارمین یادواره شهدای لشکر زینبیون گفت: برگ برنده ما در مذاکرات وین، خون شهدا و روحیه مقاومت است؛ به برکت خون پاک شهیدان می توانیم در همه صحنه های سیاسی و فرهنگی بر دشمن غلبه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، چهارمین یادواره گرامیداشت فرمانده شهید محمد جنتی و شهدای مدافع لشکر زینبیون عصر امروز همزمان با ایام میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) در مرکز همایش های بین المللی رسول اعظم (ص) قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از فرماندهان و نیروهای لشکر زینبیون، خانواده های شهدا و برخی از مسئولان برگزار شد، سردار علیرضا تنهایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تشبیهِ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم با شهدای پا در رکاب ائمه معصومین(ع)، انقلاب اسلامی را در آستانه یک حرکت عظیم دانست و گفت: باید جهانی بکارگیری کند.

وی افزود: اسلام می تواند کاخ های ظلم و ستم را در سراسر دنیا به چالش و ویرانی بکِشد و ملّت های مختلف را متحد کند و ما این معجزه را در زمانی که هیچکس باور نمی کرد، در فعل، رفتار و اخلاق حاج قاسم دیدیم.

تنهایی، با تشبیه انقلاب اسلامی به بعثت حضرت رسول الله (ص) گفت: همین طور که بعثت رسول الله متعلق به هیچ قوم و قبیله و ملتی نبود، انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد/رونمایی از دست نوشته حاج قاسم سلیمانی

یادواره شهدای لشکر زینبیون در قم برگزار شد/رونمایی از دست نوشته حاج قاسم سلیمانی