مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-08سياسي

نماز باران در گلستان شهدای اصفهان اقامه می شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه نماز باران یک توجه جمعی به رحمت و قدرت الهی است از مردم اصفهان دعوت کرد که روز جمعه در نماز طلب باران شرکت کنند.

-   حجت الاسلام رحمت الله صادقی با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه آب استان و کمبود بارش ها از عموم مردم استان دعوت کرد در نماز طلب باران که روز جمعه ساعت 10 صبح در گلستان شهدا برگزار می شود، شرکت کنند.

وی افزود: این نماز به دلیل استغاثه به درگاه خداوند متعال و برای نزول رحمت الهی و با توصیه آیت الله ناصری و به امامت آیت الله مهدوی اقامه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، صادقی گفت: نماز باران یک توجّه جمعی به قدرت و رحمت الهی است و در مشکلات باید به درگاه خداوند متعال پناه برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اینکه مستحب است برای اکمال این نماز مردم سه روز روزه بگیرند و در روز سوم نماز خوانده شود گفت: افرادی که به هر دلیلی روزه نگیرند هم می توانند در نماز شرکت کنند که به برکت و آبروی شهدا و علمای مدفون در آن مکان مقدس درهای آسمان رحمت الهی بر روی مردم عزیز استان گشوده شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز باران در گلستان شهدای اصفهان اقامه می شود

نماز باران در گلستان شهدای اصفهان اقامه می شود