مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-08سياسي

حسین مرعشی: دغدغه مردم نه سیاست، بلکه دخل و خرج زندگی شان است


حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: مردم از ناکارآمدی سیستم های اقتصادی ایران به شدت متأثر و نگران هستند و جای امید را به یأس داده اند که این مسأله فراگیر است و تنها به اصلاح طلبان مربوط نیست بلکه به کل جامعه ربط پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اعتراضات مردمی طی سال های متمادی در جمهوری اسلامی بحث شده است، علیرغم اینکه به صراحت در قانون اساسی جزو حقوق ملت ذکر شده است، دولت ها این حق را به رسمیت نمی شناسند.

اگر تجمعات مردمی در یک فضای مسالمت آمیز مدیریت شود و مسئولان این دغدغه ها را جدی و راهکاری برای آن ها ارائه کنند بسترخوبی برای ایجاد همکاری های بین ملت و دولت ایجاد می شود.

حسین مرعشی در پاسخ به سوالی در خصوص یأس و ناامیدی در احزاب اصلاح طلب و همچنین ناامیدی حاکم در جامعه گفت: هیچ یأس و ناامیدی اصلاح طلبان را فرا نگرفته است.

بلکه کاهش کارآمدی نظام های اداری و اقتصادی کشور و ادامه تحریم های ظالمانه آمریکایی ها کشور را تحت تاثیر قرار داده و شرایط را برای مردم سخت کرده است.

بسیاری از اقشار جامعه به خصوص قشر متوسط دغدغه امروزشان سیاست نیست بلکه دخل و خرج زندگی شان است و در چنین شرایطی مردم توجه پررنگی به ساختار و سیاست ها ندارند، مردم از ناکارآمدی سیستم های اقتصادی ایران به شدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین مرعشی: دغدغه مردم نه سیاست، بلکه دخل و خرج زندگی شان است

حسین مرعشی: دغدغه مردم نه سیاست، بلکه دخل و خرج زندگی شان است