مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-08پزشكي

بسترهای لازم برای تزریق دز سوم و چهارم واکسن کرونا فراهم است


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه نگرانی و کمبودی در زمینه تأمین واکسن وجود ندارد، گفت: بسترهای لازم برای تزریق واکسن دز سوم و چهارم نیز فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه دهد تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین به وضعیت موجودی واکسن کرونا در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نگرانی و کمبودی در زمینه تأمین واکسن وجود ندارد و بسترهای لازم برای تزریق واکسن دز سوم و چهارم نیز فراهم است.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دفتر رییس جمهور نیز حضور داشتند، عین الهی وزیر بهداشت گزارشی از آخرین میزان فوتی های ناشی از کرونا و تعداد مبتلایان ارائه کرد و به تشریح آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای کشور پرداخت.

براساس گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تزریق واکسن در کشور از 109 میلیون دز عبور کرده و تاکنون 86 درصد از جمعیت دز اول را دریافت کرده و برای 72 درصد نیز دز دوم تزریق شده است.

در این جلسه گزارشی نیز در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان ارائه و اعلام شد امکان رصد وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان به صورت روزانه در مدرسه قابل انجام است.

در ادامه این نشست برخی پیشنهادات وزارت بهداشت و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای لازم برای تزریق دز سوم و چهارم واکسن کرونا فراهم است

بسترهای لازم برای تزریق دز سوم و چهارم واکسن کرونا فراهم است