مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-08سياسي

رفع اطاله دادرسی، مهم ترین هدف دادگستری استان تهران است


رییس کل دادگستری استان تهران پیشنهاد داد تا با تشکیل کمیته اطاله دادرسی در هر مجتمع قضایی رفع این معضل مهم مورد توجه قرار گیرد.

- رییس کل دادگستری استان تهران پیشنهاد داد تا با تشکیل کمیته اطاله دادرسی در هر مجتمع قضایی رفع این معضل مهم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در اولین نشست شورای معاونین دادگستری با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی نیروها و امکانات، برای افزایش بهره وری در دادگستری استان تهران گفت: در دستگاه قضایی جنس ماموریت کاملا متفاوت با سازمان های دیگر است و تاثیر کاری که صورت می پذیرد و مهم ترین و اساسی ترین امورات مردم بدست همکاران دادگستری قلم می خورد.

رییس کل دادگستری استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه استان تهران به لحاظ ظرفیت ها و جنس مأموریت ها و اهمیتی که در این حوزه وجود دارد، متفاوت با دیگر استان هاست؛ چرا که ماموریت های ما فراتر از سطح استان و در سطح ملی است.

وی با اشاره به اهمیت مشورت و همفکری گفت: در کارها همیشه فکر جمعی برگ برنده است و خودرایی و تک نظری، آسیب پذیری بیشتری داشته و هزینه هایی را برای خود و سازمان در پی دارد؛ لذا مبنای کار را فکر جمعی قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع اطاله دادرسی، مهم ترین هدف دادگستری استان تهران است

رفع اطاله دادرسی، مهم ترین هدف دادگستری استان تهران است