مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-08سياسي

ایران در مبارزه با مفاسد مخفی کاری ندارد


ایران در مبارزه با مفاسد مخفی کاری ندارد.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ایران در مبارزه با مفاسد مخفی کاری ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، الکساندر فدولوف نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد UNODC پیش از ظهر امروز چهارشنبه (17 آذرماه) با حضور در سازمان بازرسی کل کشور با خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور دیدار و گفت وگو کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار با بیان اینکه سازمان بازرسی طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را بر عهده دارد، از این سازمان به عنوان مهم ترین دستگاه نظارتی کشور یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی با هرگونه سوء جریان برخورد می کند، افزود: سوء جریان ممکن است به صورت ارتکاب اعمال مجرمانه و مفاسدی مانند اختلاس، ارتشاء یا پول شویی باشد که مبارزه با این اعمال در صلاحیت سازمان بازرسی است.

خداییان با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی با کمک کشورهای دیگر اقدامات مؤثری در مبارزه با مفاسد داشته است، تصریح کرد: ایجاد مرکز همکاری های منطقه ای مبارزه با فساد نهادهای نظارتی آمبودزمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی یا اکو از ابتکارات این سازمان به شمار می رود که مقر آن در تهران است و این مرکز تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در مبارزه با مفاسد مخفی کاری ندارد

ایران در مبارزه با مفاسد مخفی کاری ندارد