مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-08سياسي

ساماندهی پسماند نیازمند یک مدیریت متمرکز است


 استاندار گیلان با بیان اینکه پسماند الان نیازمند یک مدیریت متمرکز است، گفت: بحث ساماندهی پسماند و سایت بازیافت، همزمان در گیلان و مازندران در شهرهای رشت و نوشهر شروع شد که در مازندران به بهره برداری رسیده اما در گیلان 13 درصد پیشرفت داشته لذا میطلبد .

- ایسنا/گیلان  استاندار گیلان با بیان اینکه پسماند الان نیازمند یک مدیریت متمرکز است، گفت: بحث ساماندهی پسماند و سایت بازیافت، همزمان در گیلان و مازندران در شهرهای رشت و نوشهر شروع شد که در مازندران به بهره برداری رسیده اما در گیلان 13 درصد پیشرفت داشته لذا میطلبد از بعد نظارتی رصد و پیگیری شود.

اسداله عباسی عصر امروز در دیدار با اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در گیلان چالش ها، آسیب ها، فرصت ها وجود دارد اما آنچه که اکنون تحویل گرفته ایم چالش ها و آسیب ها از فرصت ها سبقت گرفته است .

استاندار گیلان افزود: در حال حاضر مهمترین بحث امور شوراها و اداره شهرهاست که باید راه حلی پیدا شود و الان همین مشکل را در حوزه انتخاب شهرداران داریم و برخی از شهرها هنوز شهردار ندارند، همین امر باعث می شود کارها عقب بیافتند.

وی گفت: بحث ساماندهی پسماند و سایت بازیافت، همزمان در گیلان و مازندران در شهرهای رشت و نوشهر شروع شد که در مازندرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماند نیازمند یک مدیریت متمرکز است

ساماندهی پسماند نیازمند یک مدیریت متمرکز است