مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-08سياسي

تفاهم با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 130 هزار مسکن محرومین


رییس سازمان بسیج سازندگی از تفاهم با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 130 هزار واحد مسکن محرومین خبر داد.

- ، سردار محمد زهرایی عصر چهارشنبه در دیدار با جهادگران شهرستان سرایان اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم که گروه های جهادی باید به آن همت ویژه داشته باشند، بحث تدبیر و تفسیر در قرآن در کنار فعالیت های اقتصادی مقاومتی است.

رییس بسیج سازندگی با بیان اینکه قراردادی با دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه بسته و قرارگاه جهادگران قرآنی را راه اندازی کردیم، بیان کرد: نباید نسبت به این موضوع کم کاری کنیم چون بنا به گفته اساتیدی بزرگی چون حجت الاسلام قرائتی تدبر در قرآن امری واجب است.

زهرایی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری فرمودند که خودسازی جهادگران از اهمیت بسیاری برخوردار است چون تا این اتفاق رخ ندهد، به موفقیت نمی رسیم.

وی با بیان اینکه بیش از حجم خدمت، برکت آن اهمیت دارد، گفت: اگر به دیگران خدمت نکرده و کاری جهادی نمی کنیم در حقیقت خودمان را از بسیاری از برکت ها محروم کرده ایم و از این جهت باید دایره گروه های جهادی را افزایش دهیم.

رییس بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر نگاه رییس جمهور و معاون اول ایشان مردمی کردن فعالیت ها، محرومیت زدایی و نزدیک شدن به عدالت و صداقت در رفتار است که در رسیدن به این اهداف با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 130 هزار مسکن محرومین

تفاهم با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 130 هزار مسکن محرومین