مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-08سياسي

عدم تفکیک زباله خشک و تر به هیچ عنوان قابل قبول نیست


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه بازیافت شیرابه و زباله یکی از مسائل مهم گیلان است ، گفت: عدم تفکیک زباله خشک و تر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اگر شهرداری ها قادر به انجام این کار نیستند باید کار را به بخش خصوصی بسپارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در دیدار اعضای کمیسیون داخلی برای معضل پسماند تخصیص پیدا کرده است، افزود: در یکی دو سال اخیر منابعی که به شهرداری ها برای مدیریت پسماند اختصاص یافته در چهل سال اخیر بی سابقه بوده است.

جمالی زاده با تاکید بر لزوم تدوین و ارایه طرح مدیریت اظهار کرد: امیدواریم در بازه زمانی کوتاه با تشکیل کارگروه پسماند یکبار برای همیشه تا سال آینده بتوانیم اقدامات خوبی در حوزه مدیریت پسماند انجام دهیم.

کشور حادثه خیز رییس تخصصی کار کنیم.

اسماعیل نجار با اشاره به خشکسالی و پیش بینی ها در بخش شرب، صنعت و کشاورزی و  تغییر اقلیم افزود: باید واقعیت خشکسالی را بپذیریم متاسفانه در بعضی استان ها امسال 90 درصد خشکسالی رخ داده است.

  ویبا بیان اینکه در اول سال جلسات متعددی برقرار و حدود سیصد و ده میلیارد تومان تنظیم کردیم و برش استانی آن نیز در نظر گرفته شد، گفت: در پرداخت بحران ها ما نگاه عادلانه نداریم بلکه نگاه ضرورتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تفکیک زباله خشک و تر به هیچ عنوان قابل قبول نیست

عدم تفکیک زباله خشک و تر به هیچ عنوان قابل قبول نیست