مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-08سياسي

استان ها بر اساس نقشه راه توسعه گام بر نمی دارند


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به وجود نقشه راه توسعه برای هر استان، گفت: استان ها بر اساس این نقشه راه حرکت نمی کنند.

- ، محمد صالح جوکار عصر چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون داخلی مجلس با استاندار گیلان با بیان اینکه برای هر استانی یک نقشه راهی تعبیه شده که به آن عمل نمی شود و مدیران بر اساس امیال خود فعالیت دارند، گفت: باید با توجه به ظرفیت های هر استان فعالیت کنیم به طور مثال کشاورزی و گردشگری جایگاه ویژه ای در گیلان دارد که باید به آن توجه شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه نیازمند مدیریت یکپارچه شهری هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر در شهرها و روستاهای ما متولی مشخصی وجود ندارد و دستگاه های مختلف نیز با هم موازی کاری دارند و در اکثر مواقع نیز هماهنگ نیستند.

وی افزود: استان گیلان بیشتر از هر چیزی درگیر عدم مشخص بودن متولی در امور مختلف است به طور مثال لایروبی رودخانه ها وظیفه آب منطقه ای بوده و اگر محیط زیست مانع این کار شود کارهای مربوط به این امر روی زمین می ماند.

نماینده مردم یزد در مجلس مهمترین موضوع در بحث پسماند را بازیافت دانست و تصریح کرد: وضعیت فعلی بازیافت زباله تر و خشک مناسب نیست و اگر شهرداری توانایی انجام این کار را ندارد باید آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها بر اساس نقشه راه توسعه گام بر نمی دارند

استان ها بر اساس نقشه راه توسعه گام بر نمی دارند