مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-08سياسي

لزوم تعریف 10 پروژه اجتماعی در شهرستان های همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: تعداد 10 پروژه بزرگ و مرتب اجتماعی، در تمامی شهرستان ها، با هدف رعایت مسائل مختلف اجتماعی و ارتقای سطح کیفی و کمی جامعه تعریف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی باب الحوائجی ظهر چارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در استانداری همدان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه اجتماعی مهمترین افرادی که باید برای مسائل اجتماعی تصمیم بگیرند دور هم جمع شدند تا با عزمی جزم برای انجام کارهای اجتماعی، تلاش کنند، گفت: دولت سیزدهم دولت مردم و حرکت های مردمی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مدیران کل در جلسات کارگروه های اجتماعی و سیاست گذاری متناظر، الزامی است، تصریح کرد: انگیزه جدی برای خدمت به مردم، یکی از مهمترین ویژگی های مدیران کل استان در دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: فصل تخصیص بودجه در کشور آغاز شده و دستگاه های اجرایی استان باید حق استان را از اعتبارات وزارت خانه ها در حوزه های مختلف جذب کنند.

باب الحوائجی با تصریح بر اینکه آسیب های اجتماعی حوزه بسیار حساسی است و کانال های جذب بودجه برای این حوزه باید شناسایی شود، عنوان کرد: یکی از وظایف و برنامه های دولت سیزدهم در راستای حکمرانی خوب، ایجاد نشاط و تحرک اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعریف 10 پروژه اجتماعی در شهرستان های همدان

لزوم تعریف 10 پروژه اجتماعی در شهرستان های همدان