مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-08اقتصادي

ورود قرارگاه خاتم الانبیا سپاه به شیرین سازی آب دریای عمان


وی با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه شیرین سازی آب دریا عمان در سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: فعالان اقتصادی با سرمایه گذاری در این حوزه می توانند علاوه بر تامین نیاز آب استان با حمایت های دستگاههای اجرایی به صادرات .

- وی با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه شیرین سازی آب دریا عمان در سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: فعالان اقتصادی با سرمایه گذاری در این حوزه می توانند علاوه بر تامین نیاز آب استان با حمایت های دستگاههای اجرایی به صادرات آب به کشورهای همسایه بپردازند که ارز آوری فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به منظور تامین آب مورد نیاز استان به روش شیرین سازی آب دریای عمان به ظرفیت 275 هزار متر معکب در شبانه روز بزودی وارد عمل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست شورای آب سیستان و بلوچستان اظهارداشت: خشکسالی های بیش از 20 سال و در پی آن کاهش ذخایر منابع آبی، این استان را با چالش های جدی در حوزه تامین منابع آب روبه رو کرده که با علمیاتی شدن پروژه شیرین سازی آب دریای عمان توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در آیندهای نزدیک شاهد تامین آب مورد نیاز شهرهای جنوبی و سپس دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود قرارگاه خاتم الانبیا سپاه به شیرین سازی آب دریای عمان

ورود قرارگاه خاتم الانبیا سپاه به شیرین سازی آب دریای عمان