مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-08سياسي

تحقق تمدن اسلامی، راز خصومت غرب با ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دیدار آیت الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اساتید حوزه علمیه و دانشگاه های استان مرکزی اظهار کرد: - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به چالش کشیده شدن تمدن غرب در جهان از سوی انقلاب اسلامی اصلی ترین عامل مخالفت با ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دیدار آیت الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اساتید حوزه علمیه و دانشگاه های استان مرکزی اظهار کرد: تاکید حضرت امام رحمه الله بر وحدت حوزه و دانشگاه برای رسیدن جامعه¬ اسلامی به اهداف خود و پیشرفت کشور بود.

روشن ترین دلیل وحدت این است که عقل هر موجودی باید هماهنگ باشد و عقل ناهماهنگ به اهداف درست رهنمون نمی کند.

آیت الله اراکی با تاکید بر اهمیت جایگاه علم هوش مصنوعی فرمود: آن چه که در این علم باید مورد توجه قرار گیرد، فلسفه¬ ی علم هوش مصنوعی است.

تعریف روشن از هوش مصنوعی، کاربردها، آفات و آسیب¬ های هوش مصنوعی از مسائلی است که در فلسفه این علم باید مورد بحث و گفتگو قرار بگیرد، و این مهم از قبیل کار هایی است که حوزه و دانشگاه در کنار هم عهده دار آن هستند.

عضو خبرگان رهبری بعد از تعریف هوش به عملیات استنتاج بیان کرد: برای رسیدن از مجهول به معلوم، چهار روش وجود دارد: 1- از کلی به جزیی، 2- از خاص به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تمدن اسلامی، راز خصومت غرب با ایران است

تحقق تمدن اسلامی، راز خصومت غرب با ایران است