مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-08سياسي

دانشجو نباید ابزار سیاسی احزاب در انتخابات باشد


معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : مطلبات به حق دانشجویان به دور از مسائل حزبی و سیاسی در چارچوب قانون باید دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد مهدوی امروز به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در جمع مسئولان نمایندگان تشکل ها و کانون ها، نشریات، انجمن های علمی و هیئت مذهبی دانشجویی اظهار داشت: دانشجو به عنوان رکن اصلی و موتور محرک دانشگاه صدای مردم را به حاکمیت برساند.

وی گفت: دانشجو نباید ابزار دست گروه های ویژه ای که در صدد ورود در انتخابات هستند قرار گیرد و باید استقلاب خود را حفظ کند.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: برنامه سرگرمی و نیز نگاه آموزش به نمره محوری درس ها بسیار غلط بوده و برای برون رفت از آن تمهیداتی ارائه شود.

مهدوی تصریح کرد: دانشجویان در راستای تحقق مطالبات مردم نباید بازیچه و ابزار سیاسی کاری احزاب در انتخابات باشد و ارائه راهکار ، تحول و تعامل فکری را مورد توجه قرار دهد.

دانشجو در فرهنگ اسلامی جایگاه ویژه ای قرار دارد یکی از نمایندگان کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این نشست، گفت: دانشجو در فرهنگ اسلامی از جایگاه ویژه ای قرار دارد و افزایش فرهنگ سیاسی و اجتماعی اثر بسیاری در محیط دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو نباید ابزار سیاسی احزاب در انتخابات باشد

دانشجو نباید ابزار سیاسی احزاب در انتخابات باشد