مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-08اقتصادي

صدور سند تک برگ برای 203 هکتار از اراضی ملی شیراز


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز گفت: در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل ها، 203 هکتار از اراضی ملی این شهرستان با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

- منصور رضایی چهارشنبه 17 آذر اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: این میزان سند در محدوده پلاک های قلعه چوبی، خرک و کوه های جنوبی دارنگون این شهرستان صادر شده است.

او با اشاره به یکپارچه سازی اراضی ملی و اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی این شهرستان افزود: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری بشمار می رود و دسترسی به اطلاعات زمین های ملی و مستثنیات را آسان می کند.

رضایی با اشاره به تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور درجهت سنددارشدن اراضی ملی گفت: اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی علاوه بر مشخص کردن مرز بین اراضی دولتی و مستثنیات، از بسیاری از تخلفات و جرایم دراین عرصه ها جلوگیری خواهد کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز صدور سند تک برگی را بستر توسعه اقتصادی، اجتماعی عنوان کرد و افزود: با داشتن اطلاعات دقیق از مالکیت اراضی ضمن تسریع در پاسخگویی به استعلامات، اقدامی مؤثر در تأمین امنیت فکری افراد جامعه ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند تک برگ برای 203 هکتار از اراضی ملی شیراز

صدور سند تک برگ برای 203 هکتار از اراضی ملی شیراز