مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-08سياسي

صفادشت، شهرِ سالم به همت هلدینگ رایزکو


نخستین جشنواره انتخاب معلم و جوان برتر صفادشت در قالب اولین گام طرح صفادشت، شهر سالم روز دوشنبه، 15 آذر ماه در فرهنگسرای صفادشت برگزار شد.

در این رویداد بیش از 150 نفر از معلمان و جوانان نخبه صفادشتی طی فرآیندی در حوزه های علمی، پژوهشی و فناوری، فرهنگی، کسب وکار و علوم قرآنی موردبررسی و ارزیابی قرار گرفتند و نهایتاً از 8 معلم برتر، 2 معلم شایسته تقدیر، 3 مدرسه برتر و 7 جوان برتر در منطقه صفادشت تقدیر شد.

در حاشیه مراسم نخستین جشنواره معلم و جوان برتر صفادشت جابر کریمی فرماندار شهر صفادشت ضمن تجلیل از معلمین برتر و جوانان نخبه این شهر که آینده کشور را تضمین می کنند و همچنین تقدیر از مسئولان برگزاری این رویداد، (شهرداری صفادشت و هلدینگ رایزکو) خاطرنشان کرد: لازمه برخورداری از جامعه و شهر سالم، توجه ویژه به ظرفیت های انسانی جامعه و پرورش نیروی انسانی است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه این موضوع دغدغه مسئولین و بخش خصوصی در صفادشت است گفت: ترکیب معلم برتر و جوان برتر نشان دهنده هوشمندی دست اندرکاران این مراسم است که این اولویت را تشخیص داده اند.

همچنین پروژه شهر سالم در همین راستا توسط شهرداری صفادشت و هلدینگ رایزکو برنامه ریزی شده و برنامه های راهبردی و استراتژیک آن در دستور کار شهر قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفادشت، شهرِ سالم به همت هلدینگ رایزکو

صفادشت، شهرِ سالم به همت هلدینگ رایزکو