مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-08سياسي

هفت هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کهگیلویه وجود دارد


به دلیل سوء مدیریت، و ناتوانی در پیگیری مطالبات، هفت هزار میلیاردتومان پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: به دلیل سوء مدیریت، و ناتوانی در پیگیری مطالبات، هفت هزار میلیاردتومان پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد.

دارا کریمی نژاد در جلسه شورای اداری در دهدشت که با محوریت واکسیناسیون و وضعیت کرونای شهرستان و پروژه های نیمه تمام برگزار شده بود اظهار کرد: در حوزه واکسیناسیون در دوره اول و دوم تقریباً میانگین 75 درصد مردم شهرستان واکسن تزریق کردند.

وی از آمادگی 110 پایگاه واکسیناسیون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون خانه به خانه جواب نداده همکاران ما آماده هستند که بیشتر در این زمینه مردم را تشویق به واکسن کنند که واکسن دز سوم واکسن را در مهلت مقرر تزریق کنند.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و در بازدیدهای میدانی که داشتیم متوجه شدیم که ساختار و فضای کالبدی خود آموزش و پرورش متاسفانه متناسب با وضعیت کنونی مناسب نبوده و نیاز هست که زیرساخت های حوزه آموزشی بیشتر و متناسب با این وضعیت دیده شود.

کریمی نژاد پروژه های نیمه تمام شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: در زمینه پروژه های نیمه تمام متاسفانه در طول این مدت پروژه هایی که داریم به واسطه کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کهگیلویه وجود دارد

هفت هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در کهگیلویه وجود دارد