مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-08سياسي

قدردانی رییس دانشگاه امام صادق(ع) از کادر درمان بیمارستان بهمن


رییس دانشگاه امام صادق همزمان با ایام هفته پرستار با حضور در بیمارستان بهمن، ضمن اهدای گل به پرستاران این بیمارستان از مجاهدت ایشان در روزگار سخت کرونا تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام حسینعلی سعدی، رییس دانشگاه امام صادق و عضو خبرگان رهبری همزمان با ایام هفته پرستار با حضور در بیمارستان بهمن، ضمن اهدای گل به پرستاران این بیمارستان از مجاهدت ایشان در روزگار سخت کرونا تشکر به عمل آورد.

عضو خبرگان رهبری پس ازدیدار با رییس بیمارستان طی مصاحبه ای بر لزوم اهتمام دولت به مطالبات معیشتی پرستاران تاکید کرد و افزود: پرستاران در روزهای کرونا خوش درخشیدند و یکی از برگ های زرین ایران اسلامی را به نام خود ثبت کردند.

  وی گفت: امید است نقش آفرینی کادر پرستاری در دولت محترم آقای رییسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نگرانی های حوزه معیشتی شان زودتر برطرف شود.

عضو خبرگان رهبری هم چنین بیان کرد: لازم است تا  اشتغال این قشر زحمتکش در صدر اولویت ها قرار گیرد تا در زندگی شخصی و کاری شان با مشکلات کمتری رو به رو باشند و تمام توان خود را برای درمان و بهبودی بیماران به کار گیرند.

  سعدی با اشاره به شهید خواندن مدافعان سلامت در دوران کرونا توسط مقام معظم رهبری، این را یکی از مهم ترین تعابیر دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس دانشگاه امام صادق(ع) از کادر درمان بیمارستان بهمن

قدردانی رییس دانشگاه امام صادق(ع) از کادر درمان بیمارستان بهمن