مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-08سياسي

عنوان نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد


طرح جامع ساختار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با فرمان فرماندهی معظم کل قوا توسط رییس ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی و ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" گفت: این طرح مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر در کشور است.

سردار سرلشکر پاسدار دکتر "محمد باقری" در مراسم رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این طرح را مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر و خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: طرح جامع ساختار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی سالیان طولانی توسط ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد انتظامی، در خصوص دستاوردها و مولفه های تحولی، پیامدها و بازخوردهای آن مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت که در نهایت این طرح جامع تدوین و تقدیم فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" به منظور تصویب قرار گرفت که معظم له با طرح تحولی و ارتقاء ناجا موافقت نمودند.

وی با بیان اینکه ماموریت انتظامی کشور متنوع، سنگین و چندجانبه است خاطر نشان کرد: انتظارات از انتظامی کل کشور فوق العاده بالاست و انتظامی کل کشور در مقایسه با سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد

عنوان نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد