مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-08اقتصادي

اختصاص 330 میلیون تومان به عشایر زرآباد


مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان،گفت: 330 میلیون تومان در حوزه جهاد کشاورزی و برای پروژه های آب و خاک به عشایر شهرستان زرآباد اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زرآباد، حمید طوقی عصر امروز  در جلسه عشایر شهرستان زرآباد، اظهار داشت: عشایری که در تهیه دام و علوفه مشکل دارند می تواند از 30 میلیون تسهیلات بهره منده شوند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات با سود 4 درصد و زنجیره ای می باشد که عشایر استان جهت بهره مندی از آن به محل امور عشایر شهرستان خود مراجعه کنند.

وی افزود: 50 درصد از چاه های آب شرب مناطق عشایر نشین استان سیستان و بلوچستان برق دار نیستند و در تلاش هستیم با حمایت استانداری و فرمانداران در صورت تخصیص اعتبار هر چه سریعتر برق دار شدن این چاه ها اقدام کنیم.

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند بخشی از اعتبارات خود را به مناطق عشایر نشین اختصاص بدهند.

عشایر میراث داران اصیل فرهنگ ایران اسلامی هستند فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه با اشاره به خدمات رسانی بسیار خوب به عشایر این شهرستان،گفت: با توجه به بعد مسافت شهرستان زرآباد با شهرستان های همجوار لازم است نمایندگی امور عشایر در شهرستان زرآباد ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 330 میلیون تومان به عشایر زرآباد

اختصاص 330 میلیون تومان به عشایر زرآباد