مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-08سياسي

دانشگاه جدا از مردم نیست/ لزوم پیوست مردمی برای فعالیت دانشگاهی


امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دانشگاه ها جدا از مردم نیستند، گفت: پیوست مردمی باید برای فعالیت های دانشگاهی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود به میزبانی سالن شقایق های این دانشگاه ضمن بیان اینکه برخی بر این تصور هستند که دانشگاه از مردم جدا است درحالی که این گونه نیست، ابراز داشت: می بایست پیوست مردمی برای دانشگاه ها و حوزه های علمیه تعریف شود.

وی با تأکید بر اینکه وجود پیوست مردمی اثرگذار بر زندگی مردم امری ضروری است، افزود: این پیوست می تواند موارد بسیاری را شامل شود و در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و سیاسی ورود مؤثر داشته باشد.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه طرفداری دانشجویان از حزب یا گروه خاص به نفع جامعه نیست، ابراز داشت: تداوم این اقدام تنها باعث می شود تا قدرت طلبان ترقی پیدا کنند لذا انتظار می رود دانشجویان نه جدای از خواست مردم بلکه هم راستا با آن ها حرکت کنند.

امینی بابیان اینکه از مسئولان نیز توقع می رود در روند کار دانشگاه ها دخالت نداشته باشند، تصریح کرد: ترویج و تبلیغ استقلال در جامعه و همچنین مردمی شدن دانشگاه ها مورد تأکید است و اگر این روند تداوم پیدا کند نفع آن برای همه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جدا از مردم نیست/ لزوم پیوست مردمی برای فعالیت دانشگاهی

دانشگاه جدا از مردم نیست/ لزوم پیوست مردمی برای فعالیت دانشگاهی