مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-08بين الملل

چرا دست و پازدن های صهیونیست ها برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین بی حاصل است؟


دست و پازدنهای تل آویو برای تاثیرگذاری بر روند مذاکرات اخیر در وین و ترافیک بالای سفر مقامات صهیونیستی به آمریکا و اروپا همزمان با برگزاری دور جدید این مذاکرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بگیرد و نه می تواند دیگران را (که قادر به انجام آن هستند)، به این کار برانگیزد.

بین این ناتوانی اسراییل و عدم اراده آمریکا، ایران به طور پیوسته و با دقت در حال حرکت در مسیری است که آن را در آستانه هسته ای شدن قرار می دهد.

  نگارنده در توصیف واقعیت موجود می نویسد که کاملا آشکار است؛ گزینه های نظامی تل آویو چیزی فراتر از تاکتیک آزار دادن نیست زیرا هیچ ابزار نظامی برای ریشه کن کردن آن ندارد.

از این رو، به موازات حملات آزاردهنده به ویژه در صحنه سوریه، همراه با هیاهوی رسانه ای که با واقعیت آن همخوانی ندارد، با داد و بیداد و تهدید کردن تلاش می کند تا اعتبار از دست رفته خود را بازیابد اما این امر چیزی را که برای امنیتش در سطوح استراتژیک و شاید حتی موجودیتش لازم است، برایش کسب نمی کند.

در ادامه این یادداشت آمده است: بنابراین، اسراییل در مقابله با برنامه هسته ای ایران شکست خورده است، و آن چه که بر تصمیم گیرندگان سیاسی و امنیتی [اسراییل] سنگینی می کند، عدم اعتبار آن است و ایرانی ها معتقدند که اسراییل ابزارهای لازم برای اجرای تهدید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دست و پازدن های صهیونیست ها برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین بی حاصل است؟

چرا دست و پازدن های صهیونیست ها برای تاثیرگذاری بر مذاکرات وین بی حاصل است؟