مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-08اقتصادي

چالش های بانکداری در عبور از کرونا


ارزیابی و مدیریت ریسک در بانک ها بر مبنای گزارش های مالی، گزارش های پایداری و تداوم فعالیت بنگاه ها نیازمند ارتقای روش ها و ابزارهای کنونی در حوزه حسابداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی در پنل تخصصی نوزدهمین همایش ملی حسابداری ایران در دانشگاه الزهرا(س) با بیان این مطلب افزود: بانک ها در تقاطع رفتارهای اقتصادی مانند هر سازمان دیگر، یک واحد گزارشگری مالی و در عین حال از استفاده کنندگان گزارش های مالی به شمار می آیند و تصمیمات اعتباری خود را بر اساس گزارش های مالی می گیرند.

در نتیجه صورت های مالی آنها به عنوان ابزاری مهم در بانکداری برای تخصیص اعتبار اهمیت دارد و در عین حال به دلیل عدم قطعیت در خصوص تداوم فعالیت بنگاه ها با چالش مواجه است.

وی در این پنل که با عنوان حسابداری، منافع اجتماعی و گزارشگری پایداری با حضور علی رحمانی، رییس پیشین شرکت بورس اوراق بهادار تهران و استاد حسابداری دانشگاه الزهرا(س)، سعید جمشیدی فرد، رییس شورای عالی حسابداران رسمی و علی هدایتی، عضو جامعه حسابداران خبره در جمع دانشجویان رشته حسابداری برگزار شد، چالش های گزارشگری مالی و صنعت بانکداری را در قالب گزارشگری پایداری، بانکداری و چالش های کووید19 ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های بانکداری در عبور از کرونا

چالش های بانکداری در عبور از کرونا