مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-08اقتصادي

توزیع هوشمند کالاهای اساسی از 5 به 9 قلم


جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی مناسب برای گسترش اقلام خرید اینترنتی با قیمت مصوب و همچنین تنظیم بازار مایحتاج شب عید و ماه رمضان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون اول رییس جمهور امروز(چهارشنبه) در ابتدای این جلسه از هماهنگی مطلوب بین دستگاههای متولی برای حل چالش های موجود خصوصا در ماههای اولیه شروع به کار دولت، بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار قدردانی و تاکید کرد این موضوع یک اتفاق جمعی است که با مشارکت گروهی افتاده و استمرار آن نیز به همین تعاون و همدلی وابسته است.

مخبر توسعه اقتصاد دیجیتال و بهره برداری از برنامه های نرم افزاری را یکی از راه های نجات بیماری اقتصاد در حوزه توزیع کالاها و خدمات و حذف واسطه های غیر ضرور دانست و تاکید کرد در این زمینه لازم است واحدهای سنتی نیز جایگاه خود را در این نظام توزیعی هوشمند بازآفرینی کنند.

در این جلسه گزارشی از توزیع اینترنتی و هوشمند کالاهای اساسی با قیمت مصوب درب خانه، ارائه و با توجه به پیامدهای مطلوب آن بر تنظیم عرضه، قیمت و سهولت دسترسی مقرر شد تا با رفع برخی نقایص پیشنهاداتی برای افزایش سطح توزیع و گسترش اقلام و محدوده جغرافیایی آماده و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هوشمند کالاهای اساسی از 5 به 9 قلم

توزیع هوشمند کالاهای اساسی از 5 به 9 قلم