مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-08سياسي

انتقاد استاندار تهران از عدم فعالیت 2 مدول تصفیه خانه ری


استاندار تهران با انتقاد از عدم فعالیت 2 مدول تصفیه خانه ری و دنبال نشدن این طرح ها طی سال های اخیر گفت: یکی از سیاست ها در استان جهت ذخایر آبی بازچرخانی و جلوگیری از هدر رفت آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری عصر چهارشنبه در حاشیه گردهمایی دانشجویان در سپاه سید الشهدای (ع) استان تهران با اشاره به اینکه هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در ارتفاع بالای یک هزار و 800 متر صادر نخواهد شد اظهار داشت: به همین دلیل زمین جایگزین برای تعاونی های 33 گانه در نظر گرفته شده است.

منصوری با انتقاد از عدم فعالیت 2 مدول تصفیه خانه ری گفت: متأسفانه در سال های اخیر این طرح ها به صورت جدی دنبال نشده چرا که اگر شبکه های آب و فاضلاب بالادستی را درست سازماندهی و اجرا کنیم همه این روان آب ها وارد تصفیه خانه شده و سپس آب تصفیه شده و استاندارد وارد چرخه و مدار می شود و هم اکنون نیز به دلیل شرایط نه چندان مناسب ذخایر آبی، یکی از سیاست ها در این حوزه بازچرخانی آب است و تلاش ما این است که آبی هدر نرود و اگر روان آب و پسابی وجود دارد باید وارد چرخه فاضلاب و تصفیه شود.

استاندار تهران در مورد جابجایی مرکز دفن زباله آرادکوه عنوان کرد: مجموعه آرادکوه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما نباید با این مسئله احساسی برخورد شود زیرا چندین هزار میلیارد ریال تأسیسات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار تهران از عدم فعالیت 2 مدول تصفیه خانه ری

انتقاد استاندار تهران از عدم فعالیت 2 مدول تصفیه خانه ری