مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-08اقتصادي

3800 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه واحدهای صنفی استان رصد و مورد پایش قرار می گیرند، گفت: طی سال جاری سه هزار و 800 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد.

- ، مهدی یحیایی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه نظارت و بازرسی واحدهای صنفی به میزبانی اداره کل صمت سمنان ضمن بیان اینکه طی هشت ماه سال جاری 44 هزار مورد بازرسی از واحدهای متخلف صنفی استان صورت گرفته است، ابراز داشت: این بازدیدها منجر به تشکیل سه هزار و 800 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده های تخلف مواردی نظیر گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه فاکتور، عرضه کالای قاچاق را در بردارد، افزود: ارزش این تخلفات 712 میلیارد و 767 میلیون ریال برآورد می شود که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه رصد بازار استان به صورت مستمر توسط بازرسان صورت می گیرد، ابراز داشت: هدف از اجرای این قبیل اقدامات رعایت حقوق مصرف کنندگان و رصد وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار است.

یحیایی بابیان اینکه طی مدت مذکور تعداد دو هزار و 593 مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شده است، تصریح کرد: 95 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3800 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد

3800 پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد