مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-08اقتصادي

اصلاح احکام و پرداخت معوقات و اجرای طرح متناسب سازی بازنشستگان


بر اساس اعلام وزارت کار، یکی از مهم ترین اقدامات اخیر صندوق بازنشستگی فولاد در راستای تکریم بازنشستگان صنعت فولاد؛ افزایش سقف وام ضروری آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و تعارض منافع و پیگیری مصوبات آن از شاخص ترین اقدامات در این راستاست.

بر اساس این گزارش، در حوزه تکریم جامعه کارگری و رسیدگی به مشکلات آنان نیز می توان به سفر به استان کرمان و دیدار با اعضای شورای کارگری شرکت زغال سنگ کرمان و رسیدگی به مشکلات کارگران و دستور پیگیری ویژه در این خصوص اشاره کرد.

دیدار و گفت وگوهای حضوری با خانواده های شهدای اقتصادی شرکت زغال سنگ کرمان، خانواده های بازنشستگان دارای بیماری صعب العلاج و بازنشستگان بیمار و سالمند از جمله اقدامات مهم در سه ماه گذشته بوده است.

دیدار وگفت و گوهایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی(بافت،بافق،ساری وکرمان) در راستای پیگیری مشکلات بازنشستگان برگزار شده است.

همچنین این صندوق در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و افزایش همدلی و تعامل و نیز ایجاد روحیه نشاط برای بازنشستگان ،  مسابقات فرهنگی آموزشی ویژه بازنشستگان با همکاری امور بازنشستگی مناطق برگزار کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح احکام و پرداخت معوقات و اجرای طرح متناسب سازی بازنشستگان

اصلاح احکام و پرداخت معوقات و اجرای طرح متناسب سازی بازنشستگان