مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-08اقتصادي

300 واحد مسکونی ویژه محرومان میامی ساخته می شود


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سهمیه استان در مسکن محرومان 650 واحد بود، گفت: 302 واحد از این تعداد در شهرستان میامی ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا فلاحی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه سهمیه کل استان سمنان در مسکن محرومان 650 واحد مسکونی بوده است، تاکید کرد: 302 واحد مسکونی از این تعداد به شهرستان میامی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مسکن ها سه میلیارد تومان وام بلاعوض پرداخت شده است، ابراز کرد: در بحث ایتام نیز تفاهم نامه هایی بین بنیاد مسکن و کمیته امداد و بهزیستی منعقد شده که از 21 واحد سهمیه استان سمنان، 10 واحد در شهرستان میامی ساخته می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به اینکه بنا بر سیاست های ابلاغی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر ورود پیدا کند، ابراز کرد: با توجه به تعاملات بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ادارت کل راه و شهرسازی استان سمنان و راه و شهرسازی شرق استان، در شهرهای شاهرود و سمنان که بالای 100 هزار نفر جمعیت دارند نیز ورود پیدا کرده ایم.

فلاحی با اشاره به اینکه با توجه به کمتر توسعه یافتگی شهرستان میامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز توجه ویژه ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 واحد مسکونی ویژه محرومان میامی ساخته می شود

300 واحد مسکونی ویژه محرومان میامی ساخته می شود