مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-08سياسي

«خندستان» در ایستگاه آخر


دبیر سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی «خندستان»،تاریخ و جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این جایزه را اعلام کرد.

- ایسنا/اصفهان دبیر سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی خندستان ،تاریخ و جزییات برگزاری مراسم اختتامیه این جایزه را اعلام کرد.

سعید امامی در این باره گفت: جایزه خندستان تا امروز روند استاندارد و قابل قبولی را طی کرده و با وجود نداشتن بخش اجرا به دلیل شرایط کرونایی، با استقبال شایان توجه و چشمگیر اهالی نوشتن روبه رو شده است.

حالا در گام های پایانی برگزاری آن، در تلاش هستیم که کیفیت را همچنان در کار حفظ کنیم و جایزه را در کلاسی حرفه ای و در شان اهالی خوب تئاتر اصفهان و ایران به نقطه پایان برسانیم.

او درباره مراسم اختتامیه توضیح داد: کارگردانی مراسم اختتامیه را به اسماعیل موحدی، یکی از کارگردان های خوب تئاتر اصفهان سپرده ایم که سابقه اجراهای کمدی را هم دارد تا به جای یک اجرای تخت و خسته کننده از ظرفیت تئاتر در برگزاری مراسم کمال بهره را ببریم و امیدواریم نتیجه کار موردپسند تماشاگران و مخاطبان نکته سنج و سخت گیرمان که عموماً اهالی خانواده تئاتر اصفهان هستند، قرار بگیرد.

دبیر سومین جایزه سراسری نمایشنامه نویسی کمدی خندستان تصریح کرد: به جز چند سخنرانی کوتاه درباره جشنواره، پخش تیزر کوتاهی از فیلم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خندستان» در ایستگاه آخر

«خندستان» در ایستگاه آخر