مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-08سياسي

دانشجویان امروز، مسئولان فردای کشور هستند


دانشجویان امروز مسئولان فردای کشور هستند، امروز هرجور پرورش یابند، آثارش فردا ظاهر می شود، بنابراین باید در پرورش و کمال آنها دقت و تلاش شود.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) گفت: ایشان قهرمان کربلا و عالِمَهٌ غَیرُ مُعَلَّمَهٍ، فَهِمَهٌ غَیرُ مُفهَّمَهٍ هستند.

وی در تشریح شخصیت والای حضرت زینب(س) تصریح کرد: ایشان یک انسان مقتدر، با صلابت و یادآور قدرت و صلابت امیرالمومنین علی(ع) بودند که مردانه در میدان بلا و مصیبت ایستادگی کردند.

دبیر شورای نگهبان افزود: حضرت زینب(س) شهادت برادران و فرزندان و اسیری را تحمل کردند و در میدان های بسیار سخت همچون برخورد با قدرت حاکم و حضور در مجلس یزید بدون ترس، واهمه و وحشت نشان دادند که دختر حضرت علی (ع) هستند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه حضرت زینب با صبر، ثبات قدم، مقاومت و ایستادگی خود آبروی بیشتری را برای اسلام و آل علی(ع) به یادگار گذاشت، گفت: خداوند ما را قدردان این بانوی بزرگوار و آل پیامبر(ص) قرار دهد تا بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان امروز، مسئولان فردای کشور هستند

دانشجویان امروز، مسئولان فردای کشور هستند