مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-08دانش

محصولات دانش بنیان طراحی شده در پژوهشکده های بسیج دانشجویی اصفهان رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از محصولات ایده محور نوین که در پژوهشکده های بسیج دانشجویی اصفهان طراحی و برنامه ریزی شده، - آیین رونمایی از محصولات ایده محور نوین که در پژوهشکده های بسیج دانشجویی اصفهان طراحی و برنامه ریزی شده، به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از محصولات ایده محور نوین که در پژوهشکده های بسیج دانشجویی اصفهان طراحی و برنامه ریزی شده، به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این مراسم محصولات دانش بنیانی که دانشجویان دانشگاه های اصفهان طراحی و ساخته بودند، رونمایی شد.

محصولاتی مانند موتور الکتریمی براشلس دور بالا با ولتاژ ایمن پایین، اسپری پوشاننده زخم با خاصیت تسریع روند بهبودی زخم، اسپری پوشاننده زخم با خاصیت بندآورندگی خون، سنتز انواع افزودنی کربنی برای باتری سرب اسید، لباس مخصوص بیماران دیالیزی، چسب بخیه زیپی جایگزین بخیه و ساخت و توسعه دستگاه های EE.

سید هادی انوری، رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: در این مدت شاهدیم که ریاست دانشگاه و معاونان لبیک گفتند و تحولاتی که اتفاق افتاده است نشان دهنده دید باز آن ها نسبت به مجموعه‎ های انقلابی، ارزشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات دانش بنیان طراحی شده در پژوهشکده های بسیج دانشجویی اصفهان رونمایی شد

محصولات دانش بنیان طراحی شده در پژوهشکده های بسیج دانشجویی اصفهان رونمایی شد