مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-08سياسي

16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی ایران/ جنبش دانشجویی به مسائل کشور بی تفاوت نباشد


به همت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ایران مراسم روز دانشجو در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی ایران مراسم روز دانشجو در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، محمد رییس زاده رییس سازمان نظام پزشکی کشور و عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت حضور داشتند و سخنانی پیرامون این روز مهم ایراد و بیان کردند.

* آموزش و پژوهش همراه با ارتقای سلامت مردم ارزش دارد عبدالرضا پازوکی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم عنوان کرد: دوران دانشجویی کوتاه است و باید دانشجویان پزشکی برای حضور در قسمت های مختلف نظام سلامت خود را آماده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: در این راستا اساتید نیز هرچه دانش دارند برای آموزش دانشجویان به کار خواهند گرفت و باید از این دوران جوانی اعنوان کرد: پیشنهادات در حوزه آموزش اجرا خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره پرداخت نشدن کارانه کرونا برای کارکنان پزشکی، افزود: از این لحاظ هنوز هیچ پرداختی کارانه کرونا از دی ماه سال گذشته نداشتیم ولی حتما پیگیری خواهم کرد تا هزینه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی ایران/ جنبش دانشجویی به مسائل کشور بی تفاوت نباشد

16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی ایران/ جنبش دانشجویی به مسائل کشور بی تفاوت نباشد