مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-08سياسي

رویداد ملی نوآوری اجتماعی و پیشرفت ایران برگزار می شود


رویداد ملی نوپیا، محیطی برای گردهمایی فعالان نوآوری اجتماعی از نقاط مختلف کشور خواهد بود که برای حل مسائل کشور با رویکرد نوآورانه و مردمی مشغول به کنشگری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدمحسن دوباشی، مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع و رییس شورای سیاستگذاری نوپیا درباره این رویداد اظهار داشت: اولین رویداد ملی نوآوری اجتماعی با حمایت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قصد دارد محیطی برای گردهمایی فعالان نوآوری اجتماعی از نقاط مختلف کشور باشد.

فعالانی که در موضوعات متنوع و شده است.

در چنین شرایطی، گفتگو درباره نوآوری اجتماعی که تمرکز بیشتری بر انجام مسئولیت اجتماعی و مردم-پایگی در حل مسائل اجتماعی و فرهنگی را دارد، می تواند فرصت مناسبی برای این مسیر و رویکرد در ایران باشد.

فعالان نوآوری اجتماعی نیز از فناوری و به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی بهره می برند و به مباحث تامین مالی فعالیت خود و حتی خلق ثروت در کنار حل مسئله و انجام مسئولیت اجتماعی توجه دارند، اما تفاوت آنها با زیست بوم استارتاپی کشور در این است که تاکید اصلی و اولیه بر خلق ثروت و مبتنی بر توسعه فناوری نیست، بلکه تلاش دارد مسائل اجتماعی را از طریق راه حل های اجتماعی و با ایجاد فضای مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی نوآوری اجتماعی و پیشرفت ایران برگزار می شود

رویداد ملی نوآوری اجتماعی و پیشرفت ایران برگزار می شود