مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-08سياسي

دشمن شناسی در جنگ نرم یک ضرورت است


عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت گفت: در جنگ نرم که جوانان ما را بی هویت کرده گاهی گرفتار لغزش در دشمن شناسی شده که باید با دلسوزی جوانان را آگاه کنیم.

- ، مریم زاد قاسمی بعدازظهر چهارشنبه در همایش نشست هم اندیشی شریکه الامام اظهار کرد: زینب کبری (ص) عظمت زن را در مهم ترین مسائل تاریخ نشان می دهند.

وی افزود: اگر در حادثه کربلا خون بر شمشیر پیروز شد یکی از عوامل مهم این پیروزی وجود مقدس حضرت زینب (ص) بود.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت تصریح کرد: دنیا زمین بازی است و هریک از ما باید نقشی را که به عهده داریم به بهترین نحو به سرانجام رسانده و از این فرصت در جهت رسیدن به کمال و قرب الهی که همان هدف بزرگ خلقت است استفاده کنیم.

وی نقش همسران طلبه را در تحقق اهداف همسرانشان بسیار مهم تلقی کرد و افزود: همسران طلبه زیر ذره بین نگاه مردم هستند و با عمل و رفتار صحیح خود ضریب نفوذ کلام روحانیون را افزایش می دهند.

زاد قاسمی ادامه داد: همسران روحانی باید از هر موقعیتی برای رساندن پیامی هرچند کوچک بهره برداری و مسیر سعادتمندی را برای خود هموار کنند.

عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت اضافه کرد: ما در دوران دفاع مقدس شاهد ترکش خوردن و شهادت جوانانمان بودیم، متاثر شده و اشک می ریختیم ولی در جنگ نرم که جوانان ما را بی هویت کرده و به راه خلاف می کشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی در جنگ نرم یک ضرورت است

دشمن شناسی در جنگ نرم یک ضرورت است