مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-08بين الملل

رژیم صهیونیستی از تکمیل دیوار بتنی مرز غزه خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ساخت دیوار امنیتی در اطراف نوار غزه که مشتمل بر بخش های مختلف از جمله بخش دریایی است، - وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از تکمیل ساخت دیوار بتنی به طول 65 کیلومتر و ارتفاع شش متر در مرز با نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ساخت دیوار امنیتی در اطراف نوار غزه که مشتمل بر بخش های مختلف از جمله بخش دریایی است، به اتمام رسید.

در بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آمده است که این دیوار شامل پنج بخش است که مکمل یکدیگر هستند و عبارتند از دیوار زیر زمینی مجهز به حس گر، حصار هوشمند با ارتفاع بیش از شش متر، دیوار دریایی که مجهز به ابزار هایی برای نفوذ دریایی و یک سیستم تسلیحاتی کنترل از راه دور و نیز مجموعه ای از رادار ها و دوربین ها و اتاق های فرماندهی و کنترل است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، در بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی آمده است که این دیوار به طول حدود 65 کیلومتر است که ساخت آن حدود سه سال و نیم به طول کشیده و بیش از 1200 کارگر در ساخت آن مشارکت داشته اند.

در این بیانیه همچنین آمده است که شش ایستگاه بتنی در امتداد نوار مرزی غزه ساخته شده و در ساخت این دیوار نیز حدود 220 هزار کامیون بتن و 140 هزار تن آه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی از تکمیل دیوار بتنی مرز غزه خبر داد

رژیم صهیونیستی از تکمیل دیوار بتنی مرز غزه خبر داد