مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-08سياسي

نوپیا، نخستین رویداد ملی نوآوری اجتماعی، روایتی نو از نوآوری و پیشرفت ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن دوباشی، مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع و رییس شورای سیاستگذاری نوپیا درباره این رویداد اظهار داشت: - رویداد ملی نوپیا، محیطی برای گردهمایی فعالان نوآوری اجتماعی از نقاط مختلف کشور خواهد بود که برای حل مسائل کشور با رویکرد نوآورانه و مردمی مشغول به کنشگری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن دوباشی، مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع و رییس شورای سیاستگذاری نوپیا درباره این رویداد اظهار داشت: اولین رویداد ملی نوآوری اجتماعی با حمایت ستاد نوآوری اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قصد دارد محیطی برای گردهمایی فعالان نوآوری اجتماعی از نقاط مختلف کشور باشد.

فعالانی که در موضوعات متنوع و به صورت مستقل و با تکیه بر توان مردم و یا در بستر نهاد ها و سازمان های حاکمیتی و یا دانشگاهی در زمینه حل مسائل کشور با رویکرد نوآورانه و مردمی مشغول به کنشگری هستند.

نوپیا در سال اول، تمرکز بیشتر بر رونمایی از مفهوم نوآوری اجتماعی دارد تا جامعه ایرانی پس از ده سال از ورود این مفهوم به فضای فکری و دانشگاهی، بیشتر با این پدیده و کارکرد ها و امکانات آن آشنا شود.

محسن دنیوی؛ دبیر نوپیا در ادامه اظهار داشت که: نوآوری های فناوری پایه که تمرکز بیشتری بر ایجاد شغل، تولید کالا-خدمات و خلق ثروت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوپیا، نخستین رویداد ملی نوآوری اجتماعی، روایتی نو از نوآوری و پیشرفت ایران

نوپیا، نخستین رویداد ملی نوآوری اجتماعی، روایتی نو از نوآوری و پیشرفت ایران