مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-08اقتصادي

اعلام جزییات اعمال مالیات بر معاملات ارز


افراد به سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه و ثبت نام کنند و از همین امروز قانون مالیات بر معاملات ارزی اجرا می شود.

- افرادی که براساس نیاز شخصی ارز تهیه می کنند مشمول این مالیات نمی شوند و مردم عادی شامل مالیات بر خرید و فروش ارز نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمد مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اشاره به اجرای قانون مالیات بر خرید و فروش ارز و اینکه چه مقدار خرید و فروش ارز مشمول مالیات می شود، اظهار داشت: همه اشخاص حقیقی و حقوقی که معاملات ارز دارند و اعم از صرافی ها، مکلف هستند که در سایت مورد نظر در سازمان امور مالیاتی ثبت نام کنند و 10 درصد مالیات را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: البته افرادی که براساس نیاز شخصی ارز تهیه می کنند مشمول این مالیات نمی شوند و مردم عادی شامل مالیات بر خرید و فروش ارز نخواهند شد.

مسیحی افزود: افراد به سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه و ثبت نام کنند و از همین امروز قانون مالیات بر معاملات ارزی اجرا می شود.

معاون سازمان امور مالیاتی درباره نحوه شناسایی افراد برای وضع مالیات بر خرید و فروش ارز گفت: در فاز اول فعالان اقتصادی باید به سایت مورد نظر مراجعه کنند اما طبق متن اطلاعیه، بانک مرکزی بایداطلاعات این افراد را به سازمان امور مالیاتی ارایه دهد و افراد باید از طریق بانک مرکزی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات اعمال مالیات بر معاملات ارز

اعلام جزییات اعمال مالیات بر معاملات ارز