مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-08سياسي

مجلس هفته آینده اقدامات دولت در حوزه مسکن را بررسی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: - عضو هیأت رییسه مجلس گفت: در جلسه سه شنبه هفته آینده مجلس اقداماتی که دولت در حوزه مسکن داشته از جایگاه نظارتی مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: رییس جمهور یکشنبه هفته آینده لایحه بودجه سال 1401 را به مجلس تقدیم می کند.

وی افزود: پس از تقدیم لایحه بودجه به مجلس، متن لایحه چاپ شده و دراختیار نمایندگان قرار می گیرد و نمایندگان ده روز فرصت دارند تا به مطالعه لایحه بودجه بپردازند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از این ده روز بودجه سال آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس به مدت دو هفته مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و پس از آن جلسات کمیسیون تلفیق به مدت پانزده روز برای بررسی بودجه آغاز می شود که این پانزده روز به مدت پانزده روز دیگر قابل تمدید است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: پس از این لایحه بودجه به صحن می آید و مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس هفته آینده اقدامات دولت در حوزه مسکن را بررسی می کند

مجلس هفته آینده اقدامات دولت در حوزه مسکن را بررسی می کند