موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-08بين الملل

بایدن: حضور آمریکا در عربستان برای مقابله با اقدامات ایران است


رییس جمهور آمریکا در نامه ای به کنگره درباره وضعیت استقرار نظامیان آمریکایی در سراسر جهان تصریح کرده است که حضور نیروهای مسلح آمریکا در عربستان با هدف مقابله با اقدامات ایران صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور را به ایران مرتبط کرد.

وبگاه اطلاع رسانی کاخ سفید در این خصوص گزارش کرد که بایدن در نامه ای به کنگره، گزارشی از وضعیت حضور نظامیان آمریکا در جهان ارائه کرد و مدعی شد که حضور نظامیان آمریکایی در عربستان برای مقابله با اقدامات جمهوری اسلامی ایران است.

رییس جمهور ایالات متحده در آغاز این نامه تأکید کرده بود که این گزارش تلفیقی تکمیلی را که مطابق با قطعنامه اختیارات جنگی تهیه کرده، بعنوان بخشی از تلاش هایش برای اطلاع رسانی به کنگره درباره وضعیت استقرار نیروهای مسلح آمریکا در مناطق مختلف جهان محسوب می شود.

رییس جمهور آمریکا در خصوص وضعیت استقرار نظامیان آمریکایی در افغانستان، عراق و سوریه، منطقه شبه جزیره عربستان، اردن، لبنان، ترکیه، منطقه شرق آفریقا، کوبا و فیلیپین و دیگر نقاط جهان توضیح داده بود.

علی رغم آن که بایدن در اوایل روزهای ریاست جمهوری خود وعده داده بود که همکاری با ائتلاف تحت رهبری ریاض در یمن را قطع کند، اما در گزارش خود نوشته بود: شمار اندکی از نیروهای نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: حضور آمریکا در عربستان برای مقابله با اقدامات ایران است

بایدن: حضور آمریکا در عربستان برای مقابله با اقدامات ایران است