مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-08سياسي

ارائه چند پیشنهاد رسانه ای به بنیاد شهید و امور ایثارگران


نشست هم اندیشی اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از دبیران رسانه ها روز چهارشنبه 17 آذرماه برگزار شد.

- در نشست اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید با جمعی از دبیران رسانه ها انجام شد: ارائه چند پیشنهاد رسانه ای به بنیاد شهید و امور ایثارگران نشست هم اندیشی اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از دبیران رسانه ها روز چهارشنبه 17 آذرماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در رسانه ها به منظور پوشش و انعکاس اخبار حوزه ایثار و شهادت گفت: اطلاع رسانی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و رسانه ها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

وی افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مجموعه روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه ها وجود دارد و دبیران و خبرنگاران رسانه های مختلف همواره در مسیر اطلاع رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همراه ما هستند.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از این نشست هم اندیشی گفت: یکی از برنامه های ما برگزاری مستمر این نشست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه چند پیشنهاد رسانه ای به بنیاد شهید و امور ایثارگران

ارائه چند پیشنهاد رسانه ای به بنیاد شهید و امور ایثارگران