مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-08ورزشي

مسابقه ملی رباتیک در قزوین برگزار می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: مسابقه رشته رباتیک همزمان با مسابقات ملی مهارت کشور در استان قزوین برگزار می شود.

- محسن مددی در نشست خبری که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات سارمان فنی و حرفه ای استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته رباتیک از 20 الی 25 آذر ماه سال جاری در قزوین برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات که دوره انتخابی مسابقات جهانی شانگهای چین خواهد بود به میزبانی استان قزوین برگزار می شود و تا کنون 16 استان از سراسر کشور برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ادامه داد: رقابت کنندگان از روز شنبه مهمان استان هستند و مسابقات از دوشنبه تا چهارشنبه با حضور داوران و کارشناس مسئول رشته انجام می شود، مسابقه با استانداردهای تعریف شده مسابقات شانگ های برگزار می شود و در این موضوع از راهنمایی مشاوران و کارشناسان امر بهره می بریم.

مددی بیان کرد: از همه ظرفیت های استان و همه تجهیزات کارگاهی و پشتیبانی بخش خصوصی برای برگزاری مسابقه بهره برده ایم تا این رویداد را که برای اولین بار در قزوین برگزار می شود با سربلندی به پایان برسانیم.

وی تشریح کرد: اولین مسابقه رباتیک جهان در سال 1329 بین اسپانیا و پرتغال برگزار شد و پس از آن مورد توجه کشورهای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ملی رباتیک در قزوین برگزار می شود

مسابقه ملی رباتیک در قزوین برگزار می شود