مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-08سياسي

درخواست 11 دفتر تشکل دانشجویی آذربایجان شرقی از استاندار برای حل مشکلات استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار آذربایجان شرقی با دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان با شرکت رؤسای دانشگاه های استان، - استاندار آذربایجان شرقی با دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان با شرکت رؤسای دانشگاه های استان، معاونان استانداری به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تبریز دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار آذربایجان شرقی با دبیران و نمایندگان تشکل های دانشجویی استان با شرکت رؤسای دانشگاه های استان، معاونین استانداری به مناسبت روز دانشجو در تالار شهید باکری دانشگاه تبریز دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک روز دانشجو افزود: در 16 آذر دانشجویان مسلمان و انقلابی دانشگاه تهران علیه ظلم و ستم شاهنشاهی به پا خاستند و مبارزه با سلطه و استکبار به ویژه زورگویی آمریکا تبدیل به یک هویت و آرمان خواهی در کشور شد و ما برکات این حرکت عظیم را در همه دوره های انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

جنبش دانشجویی همیشه فعال و سرزنده است و نقش پرافتخار دانشجویان در جنگ و سایر موارد برکسی پوشیده نیست و دانشجویان همیشه با زمان شناسی و خلوص نیت در خدمت جامعه و نظام اسلامی هستند و ما به این امر افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 11 دفتر تشکل دانشجویی آذربایجان شرقی از استاندار برای حل مشکلات استان

درخواست 11 دفتر تشکل دانشجویی آذربایجان شرقی از استاندار برای حل مشکلات استان