مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-08دانش

هشدار به داوطلبان آزمون های سراسری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای به داوطلبان آزمون های سراسری هشدار داد که پیرو اخبار و اطلاعات دریافتی، - سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای به داوطلبان آزمون های سراسری هشدار داد و برای جلوگیری از سوءاستفاده از انان نکاتی را یادآور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای به داوطلبان آزمون های سراسری هشدار داد که پیرو اخبار و اطلاعات دریافتی، برخی از افراد سودجو با ارائه گواهی های جعلی قبولی در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل های جعلی، درصدد کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان و متقاضیان ورود به دانشگاه بوده اند.

ضمن هشدار به داوطلبان و خانواده های محترم آنان، موارد زیر را به آگاهی می رساند:1- برای اطلاع متقاضیان آزمونها، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام می گردد.

2- سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی پذیرفته شدگان نهایی تمامی آزمون ها را بصورت رسمی و مستقیم در پرتال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بارگذاری نموده و امکان هیچ گونه ثبت نام دیگر، غیر از سیستم اعلام رسمی این سازمان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به داوطلبان آزمون های سراسری

هشدار به داوطلبان آزمون های سراسری